سینمای ایران و جهان

امین اشرفی درتماشاخانه ایرانشهر/علی عطایی سرپرست پردیس تئاترتهران

۲ تغییر در مدیریت تئاتر انجام شد؛

علی عطایی طی حکمی از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان سرپرست پردیس تئاتر تهران معرفی و حضور امین اشرفی مدیر سابق این پردیس در تماشاخانه ایرانشهر قطعی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور حمید نیلی مدیر سابق تماشاخانه ایرانشهر در اداره‌کل هنرهای نمایشی گزینه‌هایی برای حضور در تماشاخانه ایرانشهر مطرح شدند که در این میان احتمال حضور امین اشرفی مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر تهران در تماشاخانه ایرانشهر جدی‌تر از سایرین بود.

حال به نقل از روابط‌عمومی پردیس تئاتر تهران، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی علی عطایی را به عنوان سرپرست پردیس تئاتر تهران معرفی کرد.

این معرفی حاکی از قطعیت حضور امین اشرفی به عنوان مدیر جدید تماشاخانه ایرانشهر است.

علی عطایی، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس است و پیش‌تر مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را نیز در کارنامه خود دارد.

وی همچنین سال‌ها است که به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده‌ تئاتر در عرصه‌ حرفه‌ای مشغول به فعالیت است.

در متن حکم علی عطایی چنین آمده است:

«برادر ارجمند، جناب آقای علی عطایی

به توجه به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست پردیس تئاتر تهران» منصوب می‌شوید. شایسته است ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات و کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر، تعامل موثر و مثبت، نسبت به جلب مشارکت و همکاری نهادهای دولتی، شهری و تشکل‌های مردمی و نیز بهره‌گیری از نقطه نظرات اندیشمندان، هنرمندان و نخبگان آن حوزه و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فاخر، جذاب و تاثیرگذار فرهنگی و هنری اهتمام ورزید.

از پروردگار یکتا، پیروزی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.»

آگهی
دکمه بازگشت به بالا