سینمای ایران و جهان

با مسئولان شوخی داریم!/ فصل جدید «صبح صبا» راهی رادیو می‌شود

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برنامه «صبح صبا» در فصل جدید با رویکرد طنز به گفتگو با مسئولان و پیگیری مطالبات مردمی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «صبح صبا» هر روز از ساعت ۶:۳۰ صبح روانه آنتن رادیو صبا می‌شود تا در قالب یک مجله صبحگاهی اخبار روز جامعه با رویکرد طنز به اطلاع مخاطبان برسد.

امیر اکبری تهیه‌کننده «صبح صبا» درباره فصل جدید این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: «صبح صبا» از برنامه‌های پرمخاطب رادیو به شمار می‌رود و یکی از مشهورترین برنامه‌های صبحگاهی رادیویی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مخاطبان این برنامه از هر سنی و هر قشری می‌توانند باشند چه آنان که از رادیوی ماشین در حال رفتن به محل کار برنامه را گوش می‌کنند چه زنان خانه دار که در حال آماده کردن صبحانه هستند، اما آنچه که بین همه آن‌ها مشترک است کنکاش نشاط و هر از گاهی دور بودن از اخبار نگران کننده است و ما هم دقیقاً از همین ویژگی استفاده کرده و با تعریفی که از این شبکه وجود دارد در قالب طنز علاوه بر اطلاع رسانی سعی می‌کنیم با ترانه‌های شاد و آیتم‌های طنز خنده را بر لب مخاطبانمان بیاوریم.

تهیه کننده «صبح صبا» عنوان کرد: در فصل جدید علاوه بر حفظ بخش‌های جالب و جذاب برای شنوندگان آیتم‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود که گفتگوی پزشکی، گفتگو با مسئولین، اخبار فرهنگی اجتماعی و هشتک بزنگ بخش‌هایی است که به این برنامه اضافه شده است.

وی افزود: ما در این برنامه هر هفته تلاش می‌کنیم درباره یکی از موضوعات سلامتی با پزشکان گفتگو داشته باشیم و در بخش گفتگو با مسئولان با رویکرد طنز به پیگیری مطالبات مردمی می‌پردازیم و با مسئولان شوخی می‌کنم. آیتم «هشتک بزنگ» بخشی از این برنامه است که «صبح صبا» با مخاطبانی که حرفی برای گفتن داشته باشند تماس می‌گیرید و شنونده صحبت‌های آن‌ها می‌شویم.

اکبری درباره بخش‌های جالب این برنامه نیز گفت: اخبار فرهنگی اجتماعی روز با اجرای مریم خادم پور تقدیم شنوندگان می‌شود. همچنین «آیتم رنگرز» با رویکرد طنز به انتقاد از برنامه می‌پردازد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا