سینمای ایران و جهان

برنامه‌های روز دوم جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد

به میزبانی تالار رودکی؛

دومین روز مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امروز ۱۷ دی‌ به میزبانی تالار رودکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، تالار رودکی از ۱۶ تا ۱۸ دی‌ هر شب از ساعت ۱۸ میزبان اجرای صحنه‌ای هنرمندان موسیقی نواحی ایران در چهار بخش است.

امروز یکشنبه هفدهم دی و در دومین شب این رویداد هنری که با استقبال مخاطبان و هنردوستان نیز مواجه شده است، پولاد قهرمانان، مصطفی خرم‌دل (نی‌انبان-آبادان)، سعدی صادقی (گروه‌نوازی-مازنی)، ‌محمد باجلاوند (کمانچه و ضرب-لری)، آیت قنبری (عاشیقی-آذربایجانی)، ابراهیم جرجانی (گوه‌نوازی-ترکمنی)، اعظم جوانبخت (دوتار-قوچان)، ناخدا ستوده (شروه‌خوانی-بوشهر) و مجید پاکدل (نی جفتی-بوشهر) روی صحنه خواهند رفت.

این در حالی است که بخش پژوهشی جشنواره نیز همچنان در بخش جنبی پابرجا است و این بخش هر روز ساعت ۱۶ در طبقه ۵ دفتر موسیقی (سالن جلسات) برگزار می‌شود.

در دومین روز بخش پژوهش نیز قرار است، محمدرضا آزاده‌فر سخنرانی خود را با عنوان «رویکردهای نوین در مطالعات اتنوموزیکولوژی ایران» ارایه دهد.

مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۱۶ تا ۱۸ دی‌ به دبیری محمدعلی مرآتی و در یک گستره ملی به‌ همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با مشارکت بنیاد رودکی در حال برگزاری است و ۱۹ دی‌ نیز تالار رودکی میزبان آیین اختتامیه این رویداد ملی خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا