سینمای ایران و جهان

برگزاری نمایشگاه گروهی «در مواجهه» در «با» گالری

نمایشگاه گروهی «مواجهه» به کیوریتوری ملیکا آریانسب در گالری «با» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه «مواجهه» با نگاه به آنچه از برخورد هنرمند با پیرامونش در او به جای می‌ماند، شکل گرفته است و با آثاری از پنج هنرمند زن در گالری «با» به نمایش درمی‌آید.

ملیکا آریانسب، محدثه پادار، مرضیه پسنده، سحر حسینی و نگین سلیمانی، هنرمندان این مجموعه آثار هستند.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «با مروری بر پژوهش‌ها و تئوری‌های جامعه‌شناسانه اروینگ گافمن در کتاب «نمود خود در زندگی روزمره»، ایده برگزاری چنین نمایشگاهی را می‌توان چنین دانست که انسان همواره در حال نمایش دادن خود، فارغ از یک هویت مستقل بر صحنه‌ اجتماع است. زمانی که یک نقاش، دست بر قلم و صفحه می‌زند، در واقع نمود لحظه‌ای از هویت اجتماعی خود را در مواجهه با جامعه‌ی اطرافش نمایان می‌کند. این تلاش با ترکیب رنگ و مکان، جهان‌بینی یک هنرمند را به مخاطب نشان می‌دهد و هنرمند بدون حضور مخاطب، امکان بیان خود را نخواهد داشت.

این مجموعه آثار با نگاه به انسان در پی بیان تک‌لحظه‌ها و ایجاد درد مشترک از خاطرات، به فراخور سال‌های زیست آدمی است و گویی آلبومی از این زندگی را پیش روی مخاطب گذاشته است.»

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه «مواجهه» می‌توانند از روز جمعه، ۲۴ فروردین تا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری «با» مراجعه کنند. گالری «با» روزهای شنبه تعطیل است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا