سینمای ایران و جهان

برگزاری پویش ویژه دهه ولایت و امامت در رادیو صبا

رادیو صبا به مناسبت دهه ولایت و امامت پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با نزدیکی به دهه ولایت و امامت حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا خبر از برگزاری پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» داد.

افتخاری عنوان کرد: با توجه به نزدیکی دهه ولایت و امامت وظیفه رسانه ملی پرداختن به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت است، کاری که رادیو صبا به این مناسبت انجام می دهد تهیه فضای تعاملی برای مخاطبان است که در آن ساده و صمیمی با امام خود حرف بزنند و دلگویه های صمیمی خود را با حضرت علی (ع) برای رادیو صبا ارسال کنند. مخاطبان می توانند از طریق تماس با تلفن گویا به شماره ۲۷۸۶۱۰۵۵ و ارسال فایل های صوتی خود به سامانه هدهد رادیو صبا به آدرس hodhod.irib.ir ساده و صمیمی با امام خود حرف برنند.

وی افزود: فایل های ارسالی مخاطبان در فواصل پخش برنامه های رادیو صبا در دهه ولایت و امامت پخش خواهد شد.

مدیر شبکه رادیویی صبا در ادامه از برگزاری جشن ویژه عید غدیر با عنوان «اینجا همه عاشقند» خبر داد و گفت: این جشن در شب عید غدیر با حضور مخاطبان برگزار خواهد شد و قرار است در این جشن از تعدادی از آثار برگزیده ارسالی برای پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» تقدیر شود.

افتخاری درباره برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت بیان کرد: در این ایام برنامه های شبکه با تغییر و انعطاف در محتوا به گرامیداشت این دهه می پردازد.

برنامه های شبکه در این ایام با تاکید به سنت حسنه هدیه دادن به بهانه عید غدیر تقدیم مخاطبان می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا