سینمای ایران و جهان

تلاش «صندوق اعتباری هنر» در «دولت سیزدهم» خدمت گسترده، عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است

سینماپرس: مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از تأسیس نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی کسب و کارهای فرهنگی و هنری، در صندوق اعتباری هنر خبر داد

به گزارش سینماپرس، سید مجید پوراحمدی با تشریح جزئیات تأسیس و در ادامه راه اندازی نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی با نام «مسیر اقتصاد هنر (ماه)»، اظهار کرد: در راستای توانمند سازی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه اقتصاد خلاق و رشد کسب و کار هنری، این مرکز مشاوره راه اندازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود همچنین از ارائه خدمات متنوع به زودی به هنرمندان و فعالان فرهنگی خبر داد و افزود: مشاوره در حوزه کسب و کارهای فرهنگی هنری، شتاب دهی کسب وکارها و استارت آپ ها، تورهای انتقال تجربه بخشی از خدمات قابل ارائه «مرکزمشاوره ماه» خواهد بود.

پوراحمدی در ادامه به نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای حضوری، برخط و بسته‌های غیر متصل اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای مجازی خدمات مرکز مشاوره از اولویت‌های این مرکز است.

وی همچنین از تارنمای جامع کسب و کارهای هنری (آرت فریلنسر) به عنوان نخستین بستر جامع تعاملی کسب و کار هنری، نشان سبز به عنوان گواهی صلاحیت کسب و کار هنری در بستر دیجیتال به عنوان بخشی ازاین خدمات نام برد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر همچنین با اشاره به نگاه ملی و توجه به توسعه متوازن خدمات از سوی صندوق اعتباری هنر خاطر نشان کرد: تلاش صندوق اعتباری هنر در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، خدمت گسترده، عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است.

پوراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، همکاری با هنرمندان و مشاوران اقتصادی طراز اول در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گستره جغرافیایی خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین و ساختار چابک را بخشی از ویژگی‌های مرکز مشاوره صندوق اعتباری هنر عنوان کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین به هم افزایی معاونت‌ها و شرکت‌های تابعه صندوق هنر در عرصه ارائه خدمات اشاره و ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده شاهد افتتاح رسمی این مرکز در صندوق اعتباری هنر باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا