سینمای ایران و جهان

جزئیات صفحات نامزدها در تلوبیون/ از استودیوی اختصاصی تا پخش زنده

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما با اشاره به آماده سازی و افتتاح استودیوهای اختصاصی نامزدهای ریاست جمهوری در تلوبیون از امکانات این صفحات گفت.

حمیدرضا ملاموسی زاده قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما با اشاره به برنامه هایی که در این معاونت برای نامزدهای ریاست جمهوری تدارک دیده شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: از مهمترین اتفاقاتی که معاونت فضای مجازی در نظر گرفت این بود که هر یک از نامزدها بتواند یک صفحه اختصاصی در تلوبیون داشته باشد تا هر نامزدی بتواند محتوای خود را در این صفحات قرار دهد.

استودیوی اختصاصی برای هر نامزد

وی اضافه کرد: متناسب با هر صفحه یک استودیو هم دیده شده است که عوامل فنی آن در اختیار ماست. یک نماینده هم از طرف ما و یک نماینده از طرف نامزدها معرفی می شود. برای نماینده نامزدها حکمی می خورد که مدیر شبکه می شود و از این پس ما با او در ارتباط خواهیم بود به طور مثال محتوای تولیدی و ضبطی را می آورد و ما بارگذاری می کنیم.

قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما درباره محتوای تولیدی برنامه ها تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد انتخابات صداوسیما باید حتماً ویدئوها بازبینی شود تا در آنها به کسی اهانت نشود یا از شخص دیگری صحبت نشود در این صورت سازمان باید زمانی را هم در اختیار فرد سوم قرار دهد تا از خود دفاع کند.

وی درباره فعالیت استودیوها نیز توضیح داد: در استودیوها، خود نامزدها یا نمایندگان و کارشناسان آنها می آیند و دیدگاه هایشان را تشریح می کنند، روز گذشته حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی استودیوی خود را افتتاح کرد، سعید جلیلی هم کمی قبل تر آمد، علیرضا زاکانی نماینده معرفی کرده است و مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف هنوز کسی را معرفی نکرده اند.

پخش زنده برنامه‌های نامزدها در شبکه‌ها از این صفحات

ملاپورموسی درباره پخش محتوای زنده نامزدها عنوان کرد: محتواهای نامزدهایی که از شبکه های سیما پخش می شود هم به صورت زنده از صفحات اختصاصی نامزدها پخش می شود و هم بعداً ویدئوی آنها در صفحات قرار می گیرد.

وی درباره استودیوها نیز توضیح داد: استودیوها داخل سازمان است. برای اینکه هر نامزدی بتواند میزانسن و دکور خود را بچیند این استودیوها را به هر یک از نامزدها اختصاص داده ایم. استودیوهایی که به شکل یکسان در اختیار آنها قرار گرفته و آنها می توانند آنطور که می خواهند این دکور را بچینند. به طور مثال آقای جلیلی دکور مخصوص به خود را دارد و یا هر نامزد دیگری هم مطابق آنچه می خواهد و زمان بندی ای که دارد می تواند از استودیو خود استفاده کند.

تعامل با مردم

ملاپور موسی اضافه کرد: در تلوبیون امکانی هست که در صفحه هر نامزد مردم می توانند کامنت بگذارند و نامزدها می توانند کامنت را دیده و جواب بدهند که جنبه تعاملی صفحات است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین اگر نامزدها سفرهای استانی داشته باشند لینک آن را می‌گیریم و به صورت زنده از صفحه این نامزدها پخش می‌کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا