سینمای ایران و جهان

جنب‌وجوش مناظره‌ای در استودیوهای تلوبیون نامزدهای ریاست جمهوری

شبکه اختصاصی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در بستر تلوبیون این روزها تبدیل به بلندگوی نامزدها در فضای مجازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای حضور پر شور مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، صدا و سیما یک شبکه اختصاصی به هر نامزد انتخاباتی در بستر تلوبیون اختصاص داده که این روزها تبدیل به بلندگوی تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی شده است.

حضور کارشناسان و مشاوران حوزه‌های مختلف نامزدها در این استودیوها سبب شده که در این دوره مردم آشنایی بیشتری نسبت به تفکرات و برنامه‌های آن‌ها پیدا کنند.

با وجود اینکه امشب اولین مناظره نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از سیما پخش می‌شود اما ستادهای نامزدها فضای مجازی را رها نکردند و استودیوهای تلوبیون همچنان پر جنب و جوش است.

مهمان صبح امروز استودیو پزشکیان، سعید لیلاز بود؛ یکی از مشاوران اقتصادی نامزد جبهه اصلاح‌طلبان که سمت‌های اقتصادی زیادی در دولت یازدهم و دوازدهم داشته و آخرین مدیرعامل شهاب خودرو است.

لیلاز پس از پایان برنامه خود این اقدام معاونت فضای مجازی سازمان را سازنده و در جهت افزایش میزان مشارکت دانست و افزود: امروز اولویت همه ما در مرحله اول دعوت دوستان همکاران و اطرافیان به حضور در انتخابات است که این امر با به وجودآوردن شور و شوق فضای انتخاباتی مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی مانند غذا برای مردم است و جزو لاینفک زندگی هر فرد است. بخشی از این شور انتخاباتی در این فضا باید به وجود بیاید و این وظیفه دشوار به عهده معاونت فضای مجازی صدا و سیما است که با اختصاص استودیو به نامزدها قدم بزرگی در این راه برداشته است.

شنبه نیز عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق انجمن صنفی مطبوعات در استودیو پزشکیان حضور پیدا کرد که میزگرد وی در کانال اختصاصی پزشکیان در بستر تلوبیون پخش شد.

استودیوهای نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت شبانه‌روز به همراه عوامل فنی در اختیار ستادهای نامزدهای انتخابات است و علاوه بر ضبط برنامه‌های تولیدی، همایش‌ها را به صورت مستقیم پخش می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا