سینمای ایران و جهان

مناظرات از شبکه‌های رادیویی به صورت زنده برای مخاطبین قابل دسترس است/ در روز انتخابات ریاست جمهوری گزارشگران فعال رادیو در صحنه‌های مختلف حضور دارند

سینماپرس: بخشی‌زاده گفت: سازمان صداوسیما برای هر کدام از نامزدها شبکه مستقلی را در نظر گرفته و این شبکه‌ها ۲۴ ساعته فعال هستند.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی در حاشیه بازدید از استودیوهای نامزدهای ریاست جمهوری در تلوبیون درباره اقدامات معاونت فضای مجازی صداوسیما و معاونت صدا پیرامون برگزاری انتخابات گفت: تمام شبکه‌هایی رادیویی برنامه‌هایی که از سوی سیما تولید می‌شود، به طور همزمان پوشش می‌دهند و تکرار برنامه‌ها را در جدول پخش شبکه‌ها پیش‌بینی کردند.

بخشی‌زاده ادامه داد: از مهمترین مزیت‌های انتخابات ریاست جمهوری در این دوره و دوره قبل این است که سازمان صداوسیما برای هر کدام از نامزدها شبکه مستقلی را در نظر گرفته است. این شبکه‌ها در حداقل زمان ممکن تجهیز شدند و ۲۴ ساعته فعال هستند. نامزدها در هر زمان که صلاح دانستند، تشریف بیاورند و برنامه‌های خود را با مخاطبان در میان بگذارند.

معاون صدای رسانه ملی افزود: برنامه‌هایی که در استودیوها ضبط می‌شود، هم در بستر تلوبیون هم در بستر ایران‌صدا برای مخاطب قابل دسترسی است. مناظرات از شبکه‌های رادیویی ایران، انتخاب، گفتگو و ایران‌صدا به صورت زنده برای مخاطبین قابل دسترس است. در روز انتخابات ریاست جمهوری گزارشگران فعال رادیو در صحنه‌های مختلف از جمله شورای نگهبان، وزارت کشور و صندوق‌های رای حضور دارند و مردم را در جریان کم و کیف سیاست‌ها قرار می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا