سینمای ایران و جهان

«مولانا تا سایه» پیروز ارجمند منتشر شد/ رونمایی در موزه موسیقی

با خوانندگی کیوان رستگاری؛

آلبوم «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند و خوانندگی کیوان رستگاری روز جمعه بیست و پنجم خرداد در موزه موسیقی ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، مراسم رونمایی از پروژه موسیقایی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند، خوانندگی کیوان رستگاری و تنظیم مهران اکرمی روز جمعه بیست و پنجم خرداد با حضور دست‌اندرکاران این آلبوم و تعدادی هنرمندان شناخته‌شده عرصه‌های مختلف در موزه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

«من نه چنانم که تویی» با شعر مولانا، «مطرب مهتاب رو» با شعر مولانا، «معشوقه به سامان شد» با شعر مولانا، «صورتگر نقاش» با شعر مولانا، «عید نو» با شعرمولانا، «ای عشق» با شعر هوشنگ ابتهاج، «ای عاشقان» با شعر مولانا، «مژده بده» با شعر ابتهاج از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

کیوان رستگاری تهیه‌کننده و خواننده، پیروز ارجمند آهنگساز، مدیر تولید و هنری، نیما جوان ناشر، علی جعفری پویان، بردیا کیارس، سینا جهان آبادی، امین غفاری، تینا جامه گرمی، حامد کرمانی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، فیلیپ اگنس نوازنده ویولن مهمان، علی جعفری پویان، میلاد عالمی، علیرضا دریایی، میثم مروستی نوازندگان ویولا، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه، بابک ریاحی پور نوازنده گیتاربیس، درشن آنند نوازنده طبلا، علی جمالی نوازنده تارآذری و گیتار الکتریک، همایون نصیری، علی جمالی و کورش بزرگ پور نوازندگان پرکاشن، مهران اکرمی نوازنده سازهای الکترونیک، پیانو، طراحی، پروگرام، اجرای درامز و پرکاشن، فیروزویسانلو و علی جمالی نوازنده گیتار نایلون، آرین قیطاسی نوازنده ساکسفون، پریسا دلفانی هم‌خوان، صالح زند خواننده هم‌خوان، روح‌الله ملکوتی عکس، امید نیک‌بین، رضا اسدپور، سامان مهدوی، مهران احمدی صدابرداران، سامان مهدوی میکس و مسترینگ، حمید رضا کاشانی نقاشی خط و گرافیک، الهه تراکمه و محمدرضا محمدی گرافیست و طراحی جلد عوامل اجرایی این آلبوم که در استودیو«شهرصدای پارسیان»، استودیو «آکواریوم» و استودیوی«حوزه هنری کرمان» ضبط‌شده را تشکیل می‌دهند.

پیروز ارجمند آهنگساز، مدرس دانشگاه، مدیرکل اسبق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی که طی سال‌های گذشته پروژه‌های موسیقایی مختلفی از جمله «سفر به چزابه»، «هزارو یک شب»، «دلواپس تو نیستم»، «سرزمین مهربانی» و «خطبه خوان» را در قالب آلبوم پیش روی مخاطبان قرار داده، در توضیح این آلبوم نوشته است: «اکنون که پس از چند سال آلبوم «مولانا تا سایه» به انتشار رسیده است، راحت‌تر می‌توانم درباره احساسم از آهنگسازی و تولید این اثر بگویم. نخستین موهبت خلق این اثر، آشنایی، دوستی و همکاری با دکترکیوان رستگاری بود. او دندانپزشک، نویسنده، شاعر، خواننده و پرورش دهنده درختان و گل های زیبا است. اینها بخشی از وجوه شخصیتی و حرفه ای اوست که در همه آنها نیک انجام و متبحراست. کیوان رستگاری جستجوگراست و در پی تغییر معنایی اصولی و اخلاقی در جهان از او بسیار درس معرفت آموختم. بعدی هم مؤانست و مجالست با اشعارمولانا و ابتهاج بود که با خلق این اثر انجامید.»

مراسم رونمایی از آلبوم «مولانا تا سایه» که انتشار آن توسط مجموعه «نشرجوان» انجام شده ،ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه بیست و پنجم خرداد در موزه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا