سینمای ایران و جهان

نخبگان سیاسی به «تقاطع» انتخاباتی رسیدند/ هر شب از شبکه ۴ ببینید

برنامه «تقاطع» با اجرای کورش علیانی در ۱۶ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از شبکه چهارم سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، برنامه زنده و گفت‌وگومحور «تقاطع» با توجه به نیاز جامعه و نزدیک‌بودن انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از نخبگان در موضوعات اساسی و اصلی مردم به نقد و بررسی و تضارب آرای طیف‌های مختلف جامعه می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی علی مقدم، کارگردانی هنری کوشا دهقان، سردبیری سجاد فخرایی و با اجرای کورش علیانی روی آنتن می‌رود.

اتاق فکر و تیم تحریریه شامل علیرضا شجاعی، رضا جلالی، محمد احمدی، محمد جواد کریمیان، فاطمه زهرا رجبی، سیده مهرانه ساداتی، زینب معتقد و زهرا زمانی‌فر است.

این برنامه ۱۶ قسمت دارد که هر قسمت حدود ۹۰ دقیقه است و از شنبه ۱۹ خرداد پخش آن آغاز شده است که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از شبکه چهارم سیما روی آنتن می‌رود.

مخاطبان برنامه نیز می‌توانند به صورت برخط با سامانه پیامکی برنامه به شماره ۳۰۰۰۰۴۷ برای اعلام نظرات ارتباط برقرار کنند.

در هر قسمت از برنامه ۵ مهمان متخصص دعوت می‌شوند و افراد در موضوعات سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران شامل ریز موضوعات تعامل با جهان، نظام سلطه، برجام و مذاکرات، تعامل با شرق و غرب، هژمونی گفتمان مقاومت و… ، سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران، حکمرانی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، معضلات و آسیب های اجتماعی، حکمرانی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، حکمرانی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران، به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا