سینمای ایران و جهان

ادامه «انحصار دیوارنگاره میدان ولیعصر» این‌بار با طراحی ضعیفی با عنوان «انتخابات در انحصار هیچ‌کس نیست»!

سینماپرس: دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) که سال‌ها است در «انحصار سازمان اوج» قرار داد و طرح‌های ضعیف و بعضا با محتوای ناقص ایشان بالاخص در طی دو سال موجب انتقادات بسیاری شده است؛ حالا با توجه تمسک به سخنان امام خمینی (ره) اط طراحی ضعیف و پرایراد دیگری با عنوان با عنوان «انتخابات در انحصار هیچ‌کس نیست»! رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس، دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و همزمان با نام نویسی نامزدهای این انتخابات، سحرگاه امروز شنبه ۱۲ خردادماه تغییر کرد.

این دیوارنگاره با عنوان «انتخابات در انحصار هیچ‌کس نیست» با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) درباره حضور همه‌ مردم در این امر مهم جانمایی شده است. در توضیح این دیوارنگاره کلام امام خمینی (ره) آمده است که به این شرح است: «انتخابات در انحصار هیچکس نیست، نه در انحصار روحانیین است، نه در انحصار احزاب است، نه در انحصار گروه‌هاست. انتخابات مال همه مردم است. مردم سرنوشت خودشان دست خودشان است و انتخابات برای تاثیر سرنوشت شما ملت است.»

دیوارنگاره «انتخابات در انحصار هیچکس نیست» با قاب‌هایی از دوره‌های مختلف انتخابات در کشور طراحی شده است که این عکس‌ها در گوشه‌ای از دیوارنگاره، تداعی کننده چهره امام راحل (ره) است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا