سینمای ایران و جهان

سخنرانی دنیرو در برابر دادگاه ترامپ/ او دلقکی ظالم است

رابرت دنیرو با حضور غیرمنتظره در جمع مطبوعات که از سوی هواداران انتخاباتی بایدن ترتیب داده شده بود، ترامپ را ظالم خواند و به مردم هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، رابرت دنیرو مهمان غیرمنتظره یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از دادگاه منهتن که دادگاه ترامپ در حال برگزاری بود، حاضر شد.

وی درباره احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید هشدار داد و او را ظالم خواند.

دنیرو گفت: او قول داده که از ارتش ما برای حمله به شهروندان آمریکایی استفاده کند. او ظالم است، باور کنید، منظورش همین است.

وی افزود: وقتی ترامپ سال ۲۰۱۶ نامزد شد، شبیه یک شوخی بود. همه می‌گفتند این دمدمی مزاج برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود؟ نه، هرگز نمی‌شود. ما درس‌های تاریخ را فراموش کرده‌ایم که نشان می‌دهد تا زمانی که دیکتاتورهای شرور شدند، جدی گرفته نشدند.

دنیرو وقتی در حال خروج بود، توسط حامیان ترامپ محاصره شد که با فریادهای توهین آمیز و عبارات مبتذل او را دنبال کردند. دنیرو فریاد زد: ما سعی می‌کنیم در این دنیا دموکرات باشیم. شما گانگستر هستید.

رابرت دنیرو در اظهارات خود از ریشه‌های خود در شهر استفاده کرد و به رسانه‌ها گفت: من عاشق این شهر هستم. نمی‌خواهم آن را نابود کنم. دونالد ترامپ می‌خواهد نه تنها شهر، بلکه کشور را ویران کند و در نهایت جهان را ویران کند.

وی افزود: او متعلق به شهر من نیست. نمی‌دانم به کجا تعلق دارد، اما مطمئناً به اینجا تعلق ندارد. ما نیویورکی‌ها عادت داشتیم او را وقتی با املاک و مستغلاتش مزاحمت ایجاد می‌کرد تحمل کنیم؛ یک پلی‌بوی که به صدر خبرهای روزنامه‌ها راه می‌یافت و وانمود می‌کرد سخنگوی خودش است. او سعی می‌کرد مطبوعات را فریب دهد تا ارزش خالص خودش را افزایش دهد. یک دلقک، اما این شهر بسیار سازگار است. ما برای دلقک‌ها جا باز می‌کنیم… ما آن را تحمل می‌کنیم، این بخشی از فرهنگ است، اما نه شخصی مانند ترامپ که در نهایت بخواهد کشور را اداره کند.

وی گفت: در سراسر کشور، افرادی که او را نمی‌شناختند، مانند ما، شروع به حمایت از او کردند. ترامپ آرای آنها را با دروغ‌های ظالمانه و وعده های توخالی خرید.

ترامپ دنیرو را بازنده کامل خطاب کرده است، زیرا این بازیگر بارها رییس جمهوری سابق را وقتی در برنامه‌های عمومی و در مراسم جوایز حاضر می‌شود، مورد انتقاد قرار داده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا