سینمای ایران و جهان

اگر کتابی درباره «آیت‌الله شهید رئیسی» بنویسم اسم آن را «مرد مخلص» می‌گذارم/ مطمئنم «شهید رئیسی» خوشحال می‌شود!

سینماپرس: دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: روزی اگر کتابی درباره آیت‌الله شهید رئیسی بنویسم اسم آن را «مرد مخلص» می‌گذارم و در مقدمه‌اش یادی از امام حسین(ع) می‌کنم که مطمئنم شهید رئیسی خوشحال می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی رمضانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اخلاص بارزترین خصوصیت شهید رئیسی است، آشنایی من با ایشان در مقاطع مختلف پیش از دوره ریاست جمهوری او است. شهید رئیسی انصافا انسان مخلصی بود و اخلاصش هم کار را پیش برد و اتفاقا اثرگذار بود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: نکته دیگر هم که وجود دارد این است که جمعی که با ایشان بودند جمع مخلصی هستند. اگر تک تک افرادی که همراه هم بودند را مطالعه‌ای کنید، شاید ویژگی مشترکشان اخلاص است.

رمضانی در این باره که اگر بخواهید کتابی در باب ویژگی‌های آقای رئیسی به رشته تحریر درآورید نام آن را چه می‌گذارید؟ گفت: اگر روزی کتابی بنویسم عنوان آن را «مرد مخلص» می‌گذارم.

وی با اشاره به ارادت شهید جمهور رئیسی به ابا عبدالله‌الحسین(ع) افزود: شهید رئیسی را در گام بعدی به امام حسینی بودن می‌شناسم، او روضه‌خوان ابا عبدالله (ع) بودند.

رمضانی با یادی از اخلاص عمل آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری و پیش از آن گفت: اگر روزی کتابی در باب آیت‌الله رئیسی بنویسم، در مقدمه این کتاب حتما یادی از سیدالشهدا (ع) می‌کنم و مطمئنم آقای رئیسی از این کار خوشحال می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا