سینمای ایران و جهان

در کلام و رفتار و اعمال شخصی و مدیریتی آیت‌الله شهید رئیسی «ریا» وجود نداشت

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان با طیب خاطر مسائل خود را با شهید رئیسی مطرح می‌کردند، او بی‌ریا و صادقانه اگر نمی‌توانست یا نمی‌خواست کاری را انجام دهد، می‌گفت، بی‌خود کسی را امیدوار نمی‌کرد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری در گفت‌وگو با ایرنا، اخلاص، تواضع، بی‌ریایی، صداقت و عدالت محوری را ویژگی‌های بارز و مشخصه‌های آیت‌الله شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: هنرمندان وقتی به دیدار آقای رئیس جمهوری می‌رفتند با طیب خاطر مسائل خود را مطرح می‌کردند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برای هر کدام از اینها مصداق دارم، در کلام و رفتار و اعمال شخصی و مدیریتی ریا وجود نداشت؛ وقتی هنرمندان با ایشن دیدار داشتند اگر حقیقتا نمی‌توانست یا نمی‌خواست کاری را انجام دهد بی خود کسی را امیدوار نمی‌کرد.

سالاری افزود: شهید رئیسی در سه سال گذشته دو، سه ملاقات با هنرمندان داشت، ماه های رمضان افطاری‌های مختلف خدمتشان بودیم. هنرمندان با طیب خاطر مسائل خود را مطرح می‌کردند؛ او دقیق می‌شنید و صادقانه نظرش را می‌گفت؛ صادقانه بدون این که به فکر این باشد که اینجا دوربین‌ها هستند، این بزرگترین فضیلت آیت الله رئیسی بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا