سینمای ایران و جهان

آغاز یک برنامه انتخاباتی در رادیو/ «اهل ایرانم» را بشنوید

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

تهیه کننده برنامه «اهل ایرانم» از حضور چهره های فرهنگ و هنر در این برنامه خبر داد که قرار است از تاثیر انتخابات در زندگی شخصی و حرفه ای سخن بگویند.

رضا عزتی تهیه کننده ویژه برنامه «اهل ایرانم» از پخش این برنامه انتخاباتی از رادیو صبا خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات برنامه «اهل ایرانم» کاری از شبکه رادیویی صبا از روز شنبه ۱۹ خرداد تا ۷ تیر، از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ روی آنتن می رود و گفت وگویی با اهالی هنر از جمله نقاش، خوشنویس، خواننده، آهنگساز و همچنین نخبگان و اهالی فرهنگ دارد که از انتخابات می گویند.

وی با اشاره به محتوای برنامه افزود: در این برنامه پیش بینی شده است که هر روز با یکی از اقشار مختلف جامعه صحبت شود. «اهل ایرانم» یک برنامه گفت وگو محور است و همانطور که گفته شد سراغ گفت و گو با صاحبان و هنرمندان رشته های مختلف هنری می رویم. سوالات در چهار تا پنج بسته طراحی شده که با معرفی افراد، شغل و حرفه شان آغاز می شود و به زندگی شخصی و کاری آنها می رسد و در ابعاد کلان تری این گفت و گوها ادامه پیدا می کند، سپس از حضورشان در ایران و آرامش در کشور می گویند.

تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو صبا عنوان کرد: مصاحبه شونده ها در این برنامه درباره اثر انتخاب و تصمیم گیری و انتخاب هایی که در زندگی داشته اند، می گویند و در پایان درباره انتخابات پیش رو از آنها سوال پرسیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: علت و چرایی حضور در انتخابات، تاثیر حضور حداکثری مردم، چگونگی مشارکت بیشتر و … از دیگر موضوعاتی است که شرکت کنندگان و مهمانان برنامه درباره آن پاسخ خواهند داد.

عزتی در پایان بیان کرد: در واقع سوالات و بسته ها به گونه ای طراحی شده که به صورت هدفمند در نهایت به ایران و انتخابات ریاست جمهوری می رسیم و قرار است به نوعی هر یک از مهمانان از زاویه زندگی حرفه ای و شخصی خود درباره تاثیر انتخاب و انتخابات بگوید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا