سینمای ایران و جهان

حضور در عرصه «هنرهای نمایشی» به‌ویژه مدیریت آن در سطوح مختلف مصداق بارز «جهاد» است

سینماپرس: مدیرکل پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی با انتشار متنی، ضمن خداحافظی و قدردانی از فعالان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور، آرزو کرد خانواده تئاتر ایران همیشه همدل و چراغ صحنه‌ها همواره روشن باشد.

به گزارش سینماپرس، کاظم نظری، مدیرکل پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی، با انتشار متنی، از هنرمندان تئاتر، کارمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی، رئیس‌ها و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور و دیگر فعالان تئاتری، قدردانی و خداحافظی کرد.

متن یادداشت کاظم نظری به شرح زیر است:

به نام خدا با سلام و احترام

حضور در عرصه هنرهای نمایشی به‌ویژه مدیریت آن در سطوح مختلف مصداق بارز جهاد است. جهاد، تلاشی صادقانه، بی‌ادعا و عاشقانه است؛ حرکت در مسیری سخت اما دل‌نشین، زیرا اهداف متعالی، مسئولیت اجتماعی، سازندگی اجتماعی و فرازمندی روح و اندیشه را به همراه دارد. قطعاً در این مسیر، سنگلاخ‌ها و ناملایمات و کج‌اندیشی‌ها و سلیقه‌ها و بعضاً عدم شناخت از اثربخشی هنرهای نمایشی، جسم و روح و روان را می‌آزارد، اما تو می‌ایستی و به راه ادامه می‌دهی تا زمانی که نفسی هست، توانی هست و احساس ضرورت.

اینجانب بر خویش می‌بالم که در دوران حضورم همگام و همسفر و همراه شما عزیزانی بودم که طی طریق هنری‌تان همان مصداق جهاد بود، با هم پیش رفتیم و صد البته توفیقات بیشماری که عامل اصلی آن اراده و صبوری و مدیریت شما در انجمن استان‌ها بود که بالاترین توفیق و خوشبختی این حقیر در این دوران بود. به‌هر حال گاهی باید آمد و گاهی باید رفت، این رفتن نه پایان کار که البته تنظیم نفس است و جانی تازه. از همه شما سپاسگزارم برای همه بزرگی‌تان، امیدوارم همه کاستی‌ها و نشدن‌ها و حسرت‌ها و خواسته‌های عقیم مانده را بر این حقیر ببخشید. ما همه اهل خانواده تئاتریم، همیشه هستیم چراکه چراغ صحنه همیشه روشن است. در پناه خالق هستی پیوسته تندرست و پیروز باشید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا