سینمای ایران و جهان

شهید رئیسی مرد میدان بود/ قصه دیدار و گفت‌وگو در هواپیما

فاضل جمشیدی مطرح کرد؛

یکی از خوانندگان عرصه موسیقی ایرانی ضمن ارائه خاطره‌ای از دیدارش با شهید آیت‌الله رئیسی در فرودگاه، از ویژگی‌های فرهنگی این شهید بزرگوار سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری هنر، فاضل جمشیدی ضمن عرض تسلیت شهادت جانگداز شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به خانواده و جامعه فرهنگ و هنر کشور، گفت: از مشهد در حال برگشت بودیم قسمت شد در هواپیما تا تهران باهم باشیم. خلبان هواپیما سی‌دی را که قبلا با عنوان «این نیز بگذرد» به او داده بودم به یک باره آورد و تقدیم آیت‌الله رئیسی کرد و گفت «این سی‌دی را قبلا آقای جمشیدی به من داده بودند و من آن را به شما تقدیم می‌کنم و بعدا یکی دیگر از آقای جمشیدی می‌گیرم».

جمشیدی افزود: آیت‌الله رئیسی با دریافت سی‌دی به عنوان هدیه خیلی خوشحال شد و من را بوسید و از من سوال کرد چرا این عنوان را انتخاب کرده‌ای؟ به ایشان گفتم من روی سختی‌های زندگی و مشکلات و مسائل مردم کار کردم؛ خلاصه تا تهران با ایشان هم کلام شدیم و چندین سوال در حوزه‌های مختلف هنری به ویژه موسیقی از من کرد.

این هنرمند پیشکسوت کشور از آیت‌الله شهید رئیسی به عنوان فردی دلسوز و حامی فرهنگ و هنر و هنرمندان یاد کرد و گفت: آیت الله رئیسی همواره نگاهش به هنرمندان مثبت و با آنها همیشه مهربان بود و از سویی دیدش به موسیقی بسیار خوب بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا