سینمای ایران و جهان

مجری مناظره‌ها به زودی مشخص می‌شود/ تعداد صندلی‌ها قطعی نشده است

سینماپرس: دبیر ستاد انتخابات سیما به تشریح جزئیاتی از برنامه‌های تبلیغاتی، درباره مناظره‌ها پرداخت.

به گزارش سینماپرس، این روزها برگزاری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین مسائل سازمان صداوسیماست. از چندی پیش پیمان جبلی رئیس صداوسیما درباره برگزاری این مناظره‌ها خبر داد و طی روزهای گذشته جلساتی هم درباره کم و کیف این مناظره‌ها برگزار شده است.

جدیت سازمان در برگزاری مناظره‌ها البته مانع از شایعات و گمانه زنی‌های بیرون سازمانی نشده و گاهی از بیرون با حاشیه‌هایی مواجه می‌شود و برخی از لغو این مناظره‌ها خبر می‌دهند. با این حال سازمان صداوسیما هر بار این شایعات را به جد و به صراحت تکذیب کرده است و این روزها دکورها نیز در حال آماده سازی است.

هر از گاهی هم نام یکی از مجریان صداوسیما به عنوان گزینه احتمالی مجری مناظره‌های انتخاباتی مطرح می‌شود.

محمدباقر اعلمی دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما درباره اتفاقات این روزهای ستاد سخن گفت و به برخی از این حواشی پاسخ داد.

تعداد صندلی‌ها قطعی نشده است

اعلمی درباره جزئیات برگزاری جلسات و اقدامات صورت گرفته بیان کرد: جلسات ستاد انتخابات روزانه به ریاست رئیس صداوسیما در حال برگزاری است، تقسیم کار کاملی صورت گرفته و معاونت‌های محتوایی در حال اجرای برنامه‌های پیش بینی شده هستند.

وی اضافه کرد: معاونت‌های پشتیبانی کننده هم کاملاً پای کار هستند، برای برنامه‌های تبلیغاتی باید مصوبه کمیسیون تبلیغات کشور را هم بگیریم که برخی کارها نهایی شده است.

اعلمی درباره تعداد صندلی‌ها در مناظره‌های انتخاباتی و اینکه گفته شده برای ۸ نفر صندلی‌ها تدارک دیده شده، بیان کرد: تعداد صندلی‌ها قطعی نشده است، ما تعداد را باز نگه داشته‌ایم تا ببینیم برای چند نفر باید صندلی‌ها تدارک دیده شود. ما این آمادگی را داریم که برای هر تعدادی که شورای نگهبان تأیید کند فضای مناظره هم به همان تعداد در نظر گرفته شود.

تعیین مجری و آماده سازی دکور مناظره‌ها در استودیو شماره ۱۱

وی درباره شایعاتی که هر از گاهی درباره لغو مناظره‌ها منتشر می‌شود تصریح کرد: مناظره‌ها قطعی شده است و به صورت زنده برگزار می‌شود. دکور مناظره‌ها در استودیو اصلی سازمان در استودیو شماره ۱۱ در حال آماده سازی است.

اعلمی درباره مجریانی که به عنوان مجری مناظره‌ها مطرح می‌شود، اظهار کرد: اینها گمانه زنی است، اما مجری به زودی مشخص می‌شود و در حال حاضر سه نفر به عنوان گزینه‌های اصلی مناظره‌ها مطرح هستند.

وی درباره دیگر برنامه‌های انتخاباتی تصریح کرد: همه نامزدها گفت‌وگوی تلویزیونی دارند، میزگردهایی هم در تدارک هستند که با حضور کارشناسان برگزار شود و نامزدها گفت‌وگوهایی هم به صورت مستقیم با دوربین دارند.

اعلمی با اشاره به حساسیت‌های این دوره از انتخابات عنوان کرد: این دوره از انتخابات سختی‌هایی دارد با این حال با همه فشار و توان همه در حال به انجام رساندن امور هستند این اتفاق در دوره‌های قبل طی سه هفته برگزار می‌شد، اما الان تبدیل به دو هفته شده ولی تلاش ما این است که همه تمهیدات دوره‌های قبل در این دوره هم برگزار شود.

وی در پایان بیان کرد: با این سختی‌ها تلاش ما این است که کمیت و کیفیت برگزاری برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی کمتر از دوره قبل نباشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا