سینمای ایران و جهان

فیلم پنجم «پلیس بورلی هیلز» هم در راه است/ نتفلیکس سکوت کرد

شروع نمایش فیلم چهارم؛

ادی مورفی و جری بروکهایمر به ساخت «پلیس بورلی هیلز ۵» فکر می‌کنند و می‌گویند چند داستان در ذهن دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ۳۰ سال پس از «پلیس بورلی هیلز ۳» و ۴۰ سال پس از اکران اولین فیلم از این مجموعه، ادی مورفی، جاج راینهولد و جان اشتون برای فیلم چهارم بازگشته‌اند.

رینهولد پنجشنبه در اولین اکران فیلم در بورلی هیلز گفت: ما می‌خواستیم از اولین فیلم به عنوان یک الگو استفاده کنیم و می‌دانستیم باید خیلی خوش‌شانس باشیم تا به آن سطح برسیم. شبی که هر سه ما در ماشین فیلم جدید بودیم، اولین باری بود که پس از سال‌ها همدیگر را دیدیم. ما ۲ بلوک از مرکز شهر و بلوک اصلی سال ۱۹۸۴ فاصله داشتیم و مثل این بود که از جایی که کار را ترک کرده بودیم، داشتیم دوباره ادامه می‌دادیم.

وی افزود گروه اصلی بازیگران از جمله پل رایزر و برونسون پینچوت، در طول سال‌ها در تماس بوده‌اند و او به‌ویژه به مورفی نزدیک بوده است.

در طول تور مطبوعاتی فیلم، مورفی اعتراف کرده که متوجه تفاوت در ساخت یک فیلم اکشن در دهه ۶۰ سالگی عمر با ۲۰ سالگی در زمان ساخت اولین فیلم شده است، اما کارگردان مارک مولوی به شوخی گفت: فقط وانمود کردم ۲۵ ساله است و او را وادار به انجام همان کارها کردم.

کارگردان در ادامه گفت این بازیگر ادعا کرده من نزدیک بود او را بکشم، اما من فقط می‌خواستم همه چیز در برابر دوربین درست باشد و افزود: به این معنی از ادی می‌خواستم کارهای زیادی انجام دهد که او نمی خواست انجام دهد، اما در نهایت این کار را کرد. او اهل بازی است، همیشه اینطور بوده است، ولی یادآوری می‌کرد؛ هی مرد، فقط سن من یادت باشد!

فیلم اصلی که ۴۰ سال پیش اکران شد، به موفقیت بزرگی دست یافت و سه فیلم بعدی را به دنبال داشت که حالا چهارمین فیلم مجموعه با عنوان «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» از ۳ جولای در نتفلیکس پخش می‌شود.

خلاقان این فیلم در حال حاضر به فکر فیلم پنجم هستند و مورفی با تایید این امر گفت در حال توسعه ایده هستند و اگر همه دوباره جمع شوند، فیلم بعدی هم در کار خواهد بود.

جری بروکهایمر تهیه کننده هم با تایید افزود: چند داستان در ذهن داریم.

در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف»، اکسل فولی پس از تهدید زندگی دخترش (با بازی تیلور پیج) به بورلی هیلز باز می‌گردد و با دوست سابق او با بازی جوزف گوردون-لویت و دوستان قدیمی‌اش جان تاگارت (اشتون) و بیلی رزوود (رینهولد) همراه می‌شود.

ساخت فیلم چهارم چندین دهه مطرح بوده، اما هرگز فیلمنامه مناسبی وجود نداشت. راینهولد گفت وقتی جری بروکهایمر، که ۲ فیلم اول را تهیه کرد، درگیر ماجرا شد احساس کرد که این بار ممکن است ساخت فیلم واقعاً اتفاق بیفتد.

نتفلیکس از اظهار نظر درباره فیلم احتمالی پنجم خودداری کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا