سینمای ایران و جهان

صداقت شهید آیت‌الله رئیسی مورد تایید همه هنرمندان بود

معاون هنری وزیر ارشاد مطرح کرد؛

معاون امور هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی شهید رئیسی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دولتمردان در توجه به مشکلات و مسائل صنفی مربوط به هنرمندان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم یابود شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تالار وحدت تهران گفت: حقیقت این است که در چند دیداری که با هنرمندان خدمت ایشان بودیم، چه به صورت عام و چه به صورت خاص، بی‌ریایی و صداقت و توجه به عدالت در نگاه ایشان مورد تأیید همه هنرمندان بود.

وی ادامه داد: برخی هنرمندان مطالباتی داشتند که ایشان بدون اینکه خدای ناکرده ریا شود یا به فکر انتخابات بعدی باشد، آنچه را که حقیقت و عدالت بود بر زبان می‌آورد. یا اگر هنرمندی مشکلی یا مسأله‌ای داشت یا گفته بود و انجام نشده بود، دلخور می‌شد که چرا کار هنرمند زمین مانده است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش و جدیت رئیس جمهور مردمی و فقید کشور در امور مربوط به بیمه و مسکن هنرمندان گفت: در حوزه مسکن هنرمندان و بیمه آنان و یا در حوزه‌های مختلف که هنرمندان تقاضایی می‌کردند به جدیت دنبال می‌کرد بدون اینکه اخبارش منتشر شود یا نگران این باشد که رأی بیاورد یا خیر. این بی‌ریایی، تواضع و صفای ایشان زبانزد همه هنرمندان است و این جمعی که اینجا می‌بینید خودش مؤید این نکته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا