سینمای ایران و جهان

نماهنگ «شهیدجمهور» به سید شهیدان خدمت تقدیم شد

در آستانه چهلمین روز شهادت؛

نماهنگ‌ «شهید جمهور» به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور کشورمان منتشر شد.


دریافت
79 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهید جمهور» عنوان یکی از تازه ترین نماهنگ های منتشر شده در آستانه چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

این نماهنگ با شعر و آهنگسازی رضا حمیدی و خوانندگی ستار سهرابی به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تهیه و منتشر شد.

به گفته عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، شعر مربوط به این نماهنگ برگرفته از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی تهیه و تنظیم شد.

رضایی با اشاره به اینکه ویژگی‌های رئیس جمهور شهید در شعر این نماهنگ گنجانده شده، توضیح داد: این نماهنگ برای پخش از شبکه‌های مختلف صداوسیما تهیه شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از آیین افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد، به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا