اقتصاد

بورس قرمز در نیمه ساعت بازار/ ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس درنیمه ساعت بازار امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت تا لحظه درج این خبر، با اٌفت ۲۴۴۰۵.۶۲ و احدی به ۲,۱۶۸,۷۶۶.۳۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در نیمه‌های ساعت بازار امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) تا لحظه درج این خبر، با اٌفت ۲۴۴۰۵.۶۲ و احدی به ۲,۱۶۸,۷۶۶.۳۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۹۶۲۲.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۴.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۳۸,۲۲۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۲۴,۶۴۰.۳۴۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۸۵۹,۱۵۸.۷۰۶ میلیارد ریال شد.

آگهی
ورزش

واکنش داور جنجالی فصل جاری پرسپولیسی‌ها: بابت سربلندی خوشحالم

داور بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: امیدوارم مسیر داوران ایرانی همچنان روشن و پر از افتخار برای کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا عملکرد تحسین برانگیزی با کمک هموطنان خود داشت، گفت: بنده به همراه آقایان سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری ایران را در جام ملت‌های ۲۳ آسیا تشکیل دادیم.

داور فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا افزود: خوشبختانه در مرحله مقدماتی توانستیم به خوبی بازی بین تیم‌های مالزی و ویتنام را پشت سر بگذاریم که مورد توجه مسئولان کمیته داوران این رقابت‌ها قرار گرفت. خوشبختانه بازی فینال بین ژاپن و ازبکستان را نیز قضاوت کردیم. خوشبختانه توانستیم از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

او ادامه داد: من باید از تمام حمایت‌ها و تشویق‌ها بخصوص شخص ریاست محترم فدراسیون و رئیس کمیته داوران تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم مسیر داوران ایرانی همچنان روشن و پر از افتخار برای کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیادی فر در حالی رقابت‌های داخلی و خارجی را قضاوت می‌کند که عملکرد او در فصل جاری باعث بحث و انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس شده بود. او که دربی رفت فصل جاری پایتخت را در حالی سوت زد که برای اولین بار از VAR استفاده می‌شد بابت گرفتن پنالتی برای استقلال مورد انتقاد سرخ‌ها قرار گرفت. گرچه آخرین قضاوت او برای پرسپولیس مربوط به برد شب گذشته دو بر یک این تیم مقابل نساجی می‌شود.

آگهی
سینمای ایران و جهان

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا