فرهنگ

اتحادیه ناشران افغانستان بالاخره آمد/افغانی به ریال تبدیل می‌شود

در روز چهارم نمایشگاه کتاب

اتحادیه ناشران افغانستان با ناشران چی چون سعید، امیری غرفه، زریاب، نگار و… به نمایشگاه آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سه روز نخست از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران غرفه‌های خالی اتحادیه ناشران افغانستان بسیار به چشم می‌آمد.
خوشبختانه از روز چهارم این اتحادیه با ناشرانی چون سعید، زریاب، امیری غرفه، خراسان، صبح امید، نگار واژه و کودکانه در نمایشگاه حضور پیدا کرد.
انتشارات امیری غرفه با کتاب‌هایی چون «دام خرس، حکایت شکست شوروی در افغانستان»، «یادنامه استاد قاسم، بنیانگذار موسیقی معاصر در افغانستان»، «رها در باد»، «افغان مدرن؛ تاریخ یک ملت جهانی»، «در جستجوی دشمن، ملا عمر و دشمن ناشناس»، «حدود عالم»، تحفه الحبیب»، «تاریخ پنج هزار ساله افغانستان» و… حضور پیدا کرده است.

نشر زریاب نیز با عمده آثار مرحوم رهنورد زریاب حضور پیدا کرده است و آثاری چون «پیشگامان شعر نو در افغانستان». صبح امید نیز با آثاری چون «هنر آشپزی در افغانستان»، «کارنامه سیاسی و اجتماعی علامه سید اسماعیل بلخی»، «اکوتوریزم در افغانستان» و… به نمایشگاه آمده است.
بهای پشت جلد کتاب‌ها به واحد پول ملی افغانستان یعنی افغانی است که به ارزش ریالی آن محاسبه می‌شود. قیمت هر افغانی در این روزها ۳۰۰ تومان است. اتحادیه ناشران افغانستان در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیم طبقه شبستان، سالن ناشران بین الملل در راهروی یک غرفه‌های شماره ۲۶ ۲۷ ۲۸ و۲۹ حضور دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا