فرهنگ

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران


برنامه‌های ایستگاهی فرهنگسرای منتظر در اولین هفته فصل تابستان جمعه دوم تیرماه در دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین هفته فصل تابستان، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برپایی نماز جمعه تهران به اجرا در می‌آید.

براساس این خبر، مسابقه بازی‌های رومیزی شامل اعصاب سنج، دوز بازی، آشنایی با اشکال هندسی، منچ، رومیزی، برج هیجان، ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه چیدمان پازل تصویر حضرت امام خمینی(ره) و بازی کریدور از جمله برنامه‌های فرهنگی فرهنگسرای منتظر است.

نقاشی صورت کودکان، مسابقه نقاشی ویژه رده سنی خردسالان با موضوع عید قربان و مسابقه مار و پله با موضوع فضائل اخلاقی، ایستگاه قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید برنامه‌هایی هستند که در بخش‌های آقایان و خانم‌ها برای کودکان تدارک دیده شده است. همچنین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب به مطالعه نیز علاوه بر نمایشگاه کتاب در گردش که نمازگزاران می‌توانند کتابی را با خود برده و پس از مطالعه در اختیار دیگران قرار دهند، از نمازگزاران برای عضویت رایگان در کتابخانه‌ها نیز ثبت‌نام می‌شود.

با همکاری گروه‌های جهادی علاوه بر برپایی ایستگاه سلامت و تست فشار خون نمازگزاران، خدمات غربالگری و تعیین اکسیژن خون نیز ارائه می‌شود. به علاوه در حوزه فعالیت‌های ورزشی نیز علاوه بر فوتبال با استقرار میز پینگ پنگ، نوجوانان و کودکان می‌توانند در فعالیت‌های ورزشی و همچنین مسابقه فوتبال دستی شرکت کنند.

فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری، ورزشی و خدماتی و برنامه‌های مناسبتی است که هر هفته از مهرماه ۱۴۰۰ به همت مناطق و مراکز تابعه سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در اطراف محل برپایی نماز جمعه تهران اجرا می‌شود و دبیرخانه فرهنگسرای منتظر نیز در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ فعالیت می‌کند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا