فرهنگ

«بازگشت به رام‌الله» نقد و بررسی می‌شود

سه‌شنبه ۸ اسفند؛

کتاب «بازگشت به رام‌الله» نوشته مرید برغوثی شاعر فلسطینی فردا سه‌شنبه ۸ اسفند در راستای سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتب علوم انسانی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بازگشت به رام‌الله» نوشته مرید برغوثی شاعر فلسطینی در راستای سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتب علوم انسانی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی نقد و بررسی می‌شود. این‌نشست فردا سه‌شنبه ۸ اسفند توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این اثر، داستان بازگشت به رام‌الله در سپتامبر ۱۹۹۶ را به تصویر می‌کشد؛ آن هم پس از گذراندن سال‌های طولانی غربت و دوری از وطن، بازگشتی که آمیزه‌ای از احساس شادی، پشیمانی، اندوه، شگفتی، خشم است.

نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور جواد اصغری دانشیار گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه تهران، هاجر زمانی مترجم کتاب، منصور براتی دانشجوی دکترای اندیشه سیاسی دانشگاه تهران و مهدی احمدی دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل دانشگاه خوارزمی روز سه‌شنبه ۸ اسفند از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مرکز فرهنگی زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی واقع در پردیس مرکزی ضلع جنوب دانشکده فنی نقد و بررسی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا