فرهنگ

برگزاری رقابت‌های بانوان در چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن


چهارمین روز از مرحله پایانی سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با پخش اجراهای ضبط شده ۱۳ شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس رقابت‌های بخش بانوان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در چهارمین روز از این رقابت‌ها امروز ۱۳ اسفند‌ماه برگزار شد.

این مسابقات در بخش‌های بزرگسالان، دانش‌آموزان و روشندلان برگزار شد که داوران این بخش تلاوت‌ها و اجرای محفوظات را بررسی کردند.

رشته حفظ کل بانوان

در این رقابت‌ها و در رشته حفظ کل بانوان بزرگسال رفده فرینده از اندونزی، زهرا عبدالجبار از عراق، عاشورا امانی از تانزانیا، طاهره نائبی موحد از ایران، شفاعه ایسفو محمد از نیجر، مریم مختار از نیجریه، زینب بن یوسف از الجزایر و خدیجه کبری از بنگلادش با هم رقابت کردند.

قرائت و حفظ کل دانش‌آموزی

در رشته قرائت دانش‌آموزی مریم سبزه‌زاری از ایران، نادی نوری فطیمه از اندونزی، حسیفه نعمان محمد از سریلانکا و فاطمه سلامی از لبنان با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین در رشته حفظ‌کل قرآن دانش‌آموزی زهرا خلیلی از ایران، حمیرا کنش از ترکیه، اسی فونازی از اندونزی و اسماء صالح از تانزانیا به ارائه محفوظات خود پرداختند.

در رشته حفظ کل قرآن از هر شرکت کننده سه سؤال پرسیده می‌شد و هر شرکت‌کننده ۱۵ دقیقه برای ارائه محفوظات خود فرصت داشت.

حفظ کل روشندلان

در ادامه مریم شفیعی از ایران، فاطمه علی جبر از عراق، فاطمه یونس از لبنان، غالبه مختاش از الجزایر و شیخ نسیمه از هندوستان، در رشته حفظ کل قرآن در بخش روشندلان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسابقات امشب در بخش برادران پی‌گیری و به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا