فرهنگ

تقریظ‌های رهبر انقلاب باعث جریان‌سازی در کتاب‌های دفاع مقدس شد

رونمایی از تقریظ «مهاجر سرزمین آفتاب»/۱

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری گفت: به برکت نگاه و تقریظ رهبری بر این کتاب‌های دفاع مقدس جریان سازی خوبی در این‌حوزه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب؛ روایت خاطرات کونیکو یامامورا» نوشته حمید حسام، صبح امروز چهارشنبه ۹ شهریور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری گفت: امروز در آئین سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی برکتاب مهاجر سرزمین آفتاب که خاطرات خانم سبا بابایی به قلم حمید حسام و مسعود امیرخانی که توسط انتشارات سوره مهر رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون ۶۰ تقریظ از رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب‌های دفاع مقدس در مراسمات مختلف به صورت رسمی توسط موسسه حفظ و نشر از سال ۹۱ رونمایی شده است.

عطارزاده گفت: به برکت نگاه و تقریظ رهبری بر این آثار جریان سازی خوبی در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس شده است و تاکنون سرود، پویش مطالعاتی، کتاب‌های صوتی با موضوع دفاع مقدس افزایش داشته و با استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری افزود: باید از افرادی که در شکل‌گیری این کار نقش داشتند مانند حوزه هنری و همه دوستانی که در حمایت از این کتاب و روایت دفاع مقدس نقش داشتند تشکر کنیم. به برکت تقریظ رهبری گمنامانی که برای ما ناشناخته بودند در حوزه دفاع مقدس به نسل جوان معرفی شدند و نویسندگان قابلی امروز در ادبیات پایداری قلم می‌زنند.

وی افزود: باید به نویسندگان این کتاب آقایان حمید حسام و مسعود امیرخانی برای تالیف این اثر تبریک گفت همچنین به انتشارات سوره مهر و سازمان تبلیغات اسلامی برای حمایت از این اثر تشکر کرد. امروز خانم بابایی در کنار ما نیستند اما حتماً روح ایشان و فرزند شهیدشان اینجاست و لازم می‌دانم باتوجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی و پاسداشت مقام حضرت زینب هستیم به تمامی مادران شهید عرض ارادت داشته باشیم و برای شادی روح‌شان طلب آمرزش کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا