فرهنگ

تقریظ مقام معظم رهبری بر دو کتاب رونمایی می‌شود

در پانزدهمین پاسداشت «ادبیات جهاد و مقاومت»؛

پانزدهمین پاسداشت «ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» دوشنبه ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین پاسداشت «ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» در اولین رویداد ملی تکریم فعالان مساجد سراسر کشور با عنوان «مثل مصطفی» دوشنبه ۳۰ مرداد توسط مؤسسه‌ پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

کتاب «سرباز روز نهم» روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده در ۶۳۲ صفحه است که توسط انتشارات راه‌یار منتشر شده و «اسم تو مصطفاست» زندگینامه داستانی این شهید مدافع حرم به روایت همسر شهید می‌باشد که به قلم خانم راضیه تجار نوشته و توسط انتشارات روایت فتح در ۲۷۲ صفحه منتشر شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و هیئات سراسر کشور را از جمله هزاران هسته مقاومت دانستند و بیان کردند: برخاستن یک جوان نورانی و شخصیت منور مانند شهید صدرزاده از یک روستا در اطراف شهریار را امیدآفرین خوانده و فرمودند: ما از این مصطفی‌های صدرزاده در سراسر کشور بسیار داریم و اینها همه امید بخش است.

‌مراسم رونمایی از انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر این دو کتاب که دوشنبه ۳۰ مرداد همزمان با روز جهانی مسجد و اولین رویداد تکریم فعالان مساجد سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، به صورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا