فرهنگ

تمدید مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی شعر «دادخند»

توسط دبیرخانه رویداد اعلام شد؛

طبق اعلام دبیرخانه دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» مهلت ارسال آثار به این‌رویداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دومین جشنواره شعر طنز عدلیه با عنوان «داد خند» که توسط دادگستری کل استان یزد، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود، اعلام کرد مهلت ارسال اثر به این‌رویداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد تمدید شده است.

با توجه به استقبال خوب شاعران کشوراز نخستین دوره این جشنواره علی‌رغم فراخوان استانی با تصمیم شورای سیاست‌گذاری مقرر شد تا دومین جشنواره به صورت ملی در سه بخش با عنوان فرهنگ همراه، قضائی با عنوان قوه قوی و ویژه برگزار می‌شود.

جشنواره مورد اشاره در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه و ایجاد زمینه‌های ارتباط بیشتر دستگاه قضائی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی همچون هنرمندان، نویسندگان، شاعران و طنزپردازان برگزار می‌شود.

شناخت سختی‌های کار قضائی و ایجاد دیدی واقع بینانه از تلاش‌های قوه قضائیه، تقویت ارتباط مردم با عدلیه، استفاده از ظرافت، دقت و نگاه خاص شعرا و هنرمندان برای اطلاع‌رسانی از جرایم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار به منظور ارائه آموزش‌های پیشگیرانه، کشف استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار در زمینه عدلیه از اهداف این جشنواره است.

مهلت ارسال آثار شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان تا پایان روزپنج شنبه ۳۱ خرداد بود که با اشاره به استقبال کم نظیر شاعران و هنرمندان کشور از این رویداد ادبی هنری با نظر شورای سیاستگذاری جشنواره مهلت ارسال اثر تا روز چهارشنبه ۳۱ مرداد تمدید شد.

تمدید بیش از ۲ ماهه این جشنوراه به دلیل تقارن اختتامیه با چهلم رئیس جمهور و شهدای خدمت و به سبب آن برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فضای حاکم بر کشور در ان ایام است. همچنین با عنایت به در پیش بودن ماه محرم، صفر و پس از آن حماسه عظیم اربعین جمع بندی دبیرخانه جشنواره بر تمدید مهلت ارسال اثر تا پایان مردادماه بود. علاقه مندان برای شرکت در جشنواره مذکور فرصت دارند آثار نثر و نظم خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه www.adlieyazd.ir ارسال کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا