فرهنگ

دبیر شورای فرهنگ عمومی با مدیر رادیوگفتگو دیدار کرد

برای تهیه برنامه و تولید محتوا؛

تهیه و پخش برنامه زنده رادیویی با عنوان «فرهنگ عمومی» از اردیبهشت ماه امسال در طول سالجاری در تقویم هفتگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفتگو، در راستای تهیه برنامه فرهنگی و تولید محتوای مشترک با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در جلسه مشترک تهیه و پخش برنامه زنده «فرهنگ عمومی» با حضور مدیران فرهنگی کشور، فعالان حوزه فرهنگ عمومی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکارها بررسی و ارزیابی شد.

امامی از تولید محتوای تخصصی با موضوع فرهنگ عمومی به کمک شورای فرهنگی عمومی سخن گفت و اعلام کرد: کار گروه‌های تخصصی شورا در حوزه‌های ساماندهی مد و لباس، نشاط اجتماعی، بازار پردازی صنایع فرهنگی و زیست عفیفانه در تولید برنامه مطالبی ویژه در اختیار خواهند گذاشت.

مدیر شبکه رادیویی گفتگو نیز با استقبال از تولید و اجرای ویژه برنامه «فرهنگ عمومی» و پخش زنده آن و در اختیار گذاشتن تمامی امکانات فنی و تیم کارشناسی جهت پخش برنامه مذکور خبر داد و اعلام کرد: این برنامه ارزشمند از اردیبهشت ماه در تقویم هفتگی رادیو گفت‌وگو در طول سال ۱۴۰۲ قرار خواهد گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا