فرهنگ

سرپرست حجاج ایرانی خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران شد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران و حجاج شد و پیشنهادهایی در حوزه ارائه خدمات‌ پولی و تسهیلات به زائران ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره راهکارهای افزایش سطح تعاملات و همکاری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اعتاب مقدسه و سرزمین وحی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولان و معاونان بانک ملی و بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ظرفیت‌های بانک ملی، خواستار تسهیل در ارائه خدمات به زائران و حجاج شد و پیشنهادهایی در حوزه ارائه خدمات‌ پولی و تسهیلات به زائران ارائه کرد.

حجت‌الاسلام نواب مزیت‌های توسعه همکاری شبکه‌های بانکی کشور با کشورهای میزبان زائران ایرانی و استفاده از زائرکارت را یادآور شد و از مدیرعامل بانک ملی خواست برای حفظ حقوق زائرانی که از طریق این بانک نسبت به تهیه اسناد حج تمتع و عمره اقدام کرده‌اند، تدابیر لازم را بیندیشد.

در ادامه این دیدار دو طرف در خصوص راهکارهای نقش آفرینی بیشتر بانک ملی در حوزه حج و زیارت گفت‌وگو کردند و مدیرعامل بانک ملی برآمادگی این بانک برای همکاری در خصوص ارائه خدمات ارزی به زائران تأکید کرد.

نجارزاده اظهار داشت: در برنامه‌های بانک ملی ایران حمایت از ارائه خدمات بیشتر و متنوع به زائران مد نظر است. در این دیدار مسؤولان و معاونان بانک ملی و بعثه مقام معظم رهبری نیز در گزارش‌های خود با اشاره به تاریخچه همکاری این دو مجموعه با یکدیگر، تصریح کردند که اولویت در تعامل و همکاری‌های فی مابین، ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران اعتاب مقدسه و سرزمین وحی بوده است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا