فرهنگ

فاز اول پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس استان ۴۶ درصد پیشرفت داشته است

استاندار خوزستان:

اهواز – استاندار خوزستان با بیان اینکه فاز اول پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس استان ۴۶ درصد پیشرفت داشته است بر لزوم استفاده از روش‌های متنوع تامین مالی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز سه‌شنبه در نشست قرارگاه سازندگی باغ‌موزه دفاع مقدس خوزستان امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس می‌تواند ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی را به نسل‌های جدید منتقل کند گفت: این پروژه حدود ۸ سال است که شروع شده و متأسفانه با تأخیر زیادی اجرا شده است.

وی افزود: فاز اول این پروژه ۴۶ درصد پیشرفت داشته است و در نشست امروز اقدامات صورت گرفته و همچنین کارهای باقیمانده مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی‌محراب اظهار کرد: در سال مالی فعلی بودجه عمرانی هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است و امیدواریم این مهم در ماه جاری صورت گیرد تا با تقسیم‌کاری که در مورد باغ‌موزه دفاع مقدس انجام شده اجرای این پروژه با شتاب بیشتری پیش رود.

استاندار خوزستان بیان کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس یک کار بدیع، نو و ارزشمند در سطح کشور است که با ساخت آن مکان بسیار مناسبی برای خانواده‌ها، مسافران، کاروان‌های راهیان نور، دانش آموزان، دانشجویان و همه اقشار خواهد شد.

حسینی‌محراب ادامه داد: باغ‌موزه دفاع مقدس امتداد خط امام (ره)، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است و برای احداث آن لازم است از صمیم قلب کار و تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معاونت عمرانی استانداری در اجرای این پروژه حمایت و مشارکت جدی داشته باشد، گفت: برای تأمین بودجه ساخت این پروژه از روش‌های متنوع تأمین مالی می‌توان استفاده کرد از جمله مولدسازی از ظرفیت‌هایی است که این قابلیت را دارد که در تأمین بخشی از بودجه این پروژه راهگشا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از برگزاری این نشست از روند اجرایی ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید میدانی انجام شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا