فرهنگ

قصه پرفروش اعتیاد یک نویسنده/ «ویولون‌زن روی پل» به چاپ پنجم رسید


«ویولون‌زن روی پل» قصه واقعی اعتیاد نویسنده‌اش ـ خسرو باباخانی ـ پس از یک دوره چندماهه به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتابی از خسرو باباخانی، نویسنده مشهور کشورمان که قصه اعتیاد خود را در «ویولون‌زن روی پل» آورده، پس از حدود ۴ ماه بعد از انتشار به چاپ پنجم رسیده است؛ کتابی که لحظه لحظه آن واقعی است و نویسنده آن را دو بار تا سرحد مرگ می‌برد و به دنیا برمی‌گرداند.

ویولون‌زن روی پل، اوایل بهمن‌ماه سال 1400 به کتابفروشی‌ها رسید و نویسندگان زیادی از این اثر تمجید کردند؛ چرا که باباخانی خود حقیقی‌اش را در کتاب لو داده بود و صادقانه هر آنچه از اعتیاد و ترک آن می‌دانست و تجربه کرده بود، در اثرش مشهود بود.

یادداشت محمود جوانبخت درباره این کتاب را در این لینک بخوانید.

پس از آن‌که این اثر به مذاق مخاطبان و همکاران نویسنده خوش آمد و نشستی برای آن در کافه کتاب سمیه برگزار شد، روند صعودی فروش این کتاب هم شدت گرفت. چرا که خسرو باباخانی در «ویولن‌زن روی پل» شعبده‌های ترک اعتیاد را به چالش می‌کشید. او با صدای بلند اعلام می‌کرد که به موسسات نامعتبر ترک اعتیاد اعتماد نکنید؛ آن‌ها قلابی‌اند!

باباخانی وقتی در جمع نویسندگان قرار گرفت، همسرش را در این قصه دردناک و سربالایی پرشیب، قهرمان زندگی‌اش معرفی کرد.

گزارش فارس از نشست نویسندگان با خسرو باباخانی را اینجا بخوانید.

همزمان که مهدی قزلی، نویسنده و مدیر انتشارات جام جم داشت در غرفه این موسسه در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تبلیغ می‌کرد، برنامه «بدون تعارف» خبر بیست و سی، خسرو باباخانی را مقابل دوربین قرار داد تا درباره داستان زندگی‌اش برای این بخش خبری صحبت کند.

همه برنامه «بدون تعارف» با حضور نویسنده «ویولون‌زن روی پل» را ببینید:

 

 

حالا پس از ۵۰ روز از چاپ چهارم کتاب، از انتشارات جام جم خبر می‌رسد که آخرین کتاب خسرو باباخانی به چاپ پنجم رسیده و به زودی چاپ جدید آن روانه بازار نشر خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا