فرهنگ

مجموعه داستان‌ «دنیا خانه من است» برای بچه ها منتشر شد

توسط انتشارات علمی و فرهنگی؛

مجموعه داستان‌ «دنیا خانه من است» ویژه گروه سنی «ب» و «ج» توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسید و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه داستان «دنیا خانه من است» از سری کتاب‌های «پرنده آبی» ویژه گروه سنی «ب» و «ج» به‌تازگی توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده و راهی بازار نشر شده است.

این یک واقعیت غیر قابل انکار است که هر گوشه از این دنیا رنگ و لعاب و زیبایی خاص خودش را دارد و حتماً به یکبار سفر کردن و تماشا می‌ارزد. اما خیلی وقت‌ها نیاز نیست برای دیدن این همه زیبایی کفش آهنی به پا کرد و کیلومترها و حتی فرسنگ‌ها راه پیمود. کافی است با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا قصه‌هایی را دید و شنید از مردمی که تنها در رنگ و زبان کمی با ما تفاوت دارند اما آن‌ها هم درست مثل ما هم غم دارند هم شادی، گاهی عصبانی می‌شوند و گاهی بیشتر مهربانند، آن وقت است که چهارگوشه دنیا جایی شبیه خانه من می‌شود.

«سرگذشت سلطان نیل» نوشته شیرین الانصاری با ترجمه رحمت اله قائمی و تصویرگری و بازنویسی افسانه صانعی یکی از کتاب‌های این مجموعه داستانی است که در حال حاضر به چاپ دوم رسیده است و با قیمت ۳۵ هزار تومان در این مجموعه داستانی عرضه شده است.

داستان «سولماز و سوگل» به قلم گلچین الپوگه با ترجمه ابراهیم عادل محرابی و تصویرگری فاطمه خسرویان نیز یکی دیگر از کتاب‌های این مجموعه داستانی است که با قیمت ۴۵ هزار تومان در این مجموعه داستانی عرضه شده است.

«دختر کوچولو و خوشبختی» نوشته بئاتریس مسینی نویسنده ایتالیایی با ترجمه ناهید خدایاری و تصویرگری عسل حاذقی به همراه «داستان جو» نوشته جنی رابسون با ترجمه رحمت‌اله قائمی و تصویرگری حمیده خسرویان به عنوان از دیگر داستان‌های این مجموعه است که با ۱۸ قصه عرضه شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا