فرهنگ

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» رونمایی می‌شود

امروز در دانشگاه تهران؛

آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ها امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مؤمن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

این کتاب‌ها عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی گیرند.

هر یک از این کتاب‌ها مشتمل بر ۱۰ فصل است که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی (ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

مراسم رونمایی از این مجموعه، امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ از ساعت ۱۰ صبح در سالن علامه‌امینی کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا