فرهنگ

مدرسه علوم انسانی شرف‌الدین به بررسی اتفاقات پاییز 1401 می‌پردازد


جدیدترین مجموعه برنامه‌های عصر علوم انسانی در مدرسه شرف‌الدین تحت عنوان «سه‌گانه انسان ایرانی پس از پاییز ۱۴۰۱» قرار است توصیف جدیدی از وضعیت زیست ایرانی‌ها در شرایط امروز اجتماعی ایران ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه برنامه‌های عصر علوم انسانی در مدرسه علوم انسانی شرف‌الدین دوباره از سر گرفته می‌شود.

جدیدترین عنوان برنامه از این مجموعه به برنامه‌ای تحت عنوان «سه‌گانه انسان ایرانی پس از پاییز ۱۴۰۱» اختصاص دارد و قرار است توصیف جدیدی از وضعیت زیست ایرانی‌ها در شرایط امروز اجتماعی ایران ارائه دهد.

روز اول این سلسله نشست‌ها به گفت‌وگویی با عنوان «سرگردانی» اختصاص دارد که جبار رحمانی، انسان‌شناس و پژوهشگر علوم اجتماعی در آن سخنرانی خواهد کرد. این نشست روز شنبه چهارم شهریورماه ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. در روز دوم این سلسله نشست، جواد کاشی در گفت‌وگویی تحت عنوان «بیگانگی» شرکت می‌کند. نشستی که روز یکشنبه پنجم شهریور ساعت ۱۴ برگزار می‌شود روز پایانی نشست‌های انسان ایرانی پس از پاییز ۱۴۰۱ نیز به حضور عباس عبدی و گفت‌وگویی تحت عنوان «دیگری» اختصاص دارد که در روز دوشنبه ششم شهریورماه، ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

«عصر علوم انسانی» نشستی برای آزادانه اندیشیدن درباره دین، سیاست، جامعه و فرهنگ است که در مدرسه تخصصی علوم انسانی شرف‌الدین برگزار می‌شود. تاکنون ۶۵ عنوان نشست از عصر علوم انسانی با حضور اساتید این حوزه و صاحب‌نظران برگزار شده است. دانش‌آموزان علوم انسانی مدرسه، طراح، ایده‌پرداز و مجری برگزاری این سلسله نشست‌ها هستند. دبیرستان تخصصی علوم انسانی شرف‌الدین، در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان فخر رازی و شهدای ژاندارمری واقع است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا