فرهنگ

مرام مدافعان حرم برای انتقام خون حاج قاسم +فیلم


مرام مدافعان حرم و وطن برخاسته از مکتب و سیره امام علی(ع) است. مکتبی که ما را دعوت به استقامت تؤام با روحیه سلحشوری می‌کند. مدافعان حرم آماده‌اند تا به تهدیدات دشمنان پاسخ دهند. با این وجود هیچگاه از انتقام خون حاج قاسم دست نخواهند کشید.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، انقلاب اسلامی قبل از هر چیز یک انقلاب ارزشی و دینی است. دقت در افکار و ایده‌های رهبری انقلاب، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب همه نشان از روح مذهبی انقلاب دارد. امری که به وضوح در دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشهود است. 

رزمندگان اسلام در این ۴۴ سال در شرایط مختلف با جانفشانی و ایثارشان به دفاع از اندیشه‌های انقلاب پرداخته‌اند و امروز نیز مدافعان حرم و وطن با مرامی حیدرگونه و به تأسی از سیره علوی پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند. مرامی که آن‌ها را به انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت مصمم‌تر می‌سازد.چرا که مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد.

آنچه در ادامه می‌بینید گوشه‌ای از سلحشوری رزمندگان اسلام در زمان حال است که برخی تصاویر نظامی به کار برده شده در آن برای نخستین بار منتشر می‌شود:

 

نماهنگ «پایگاه عشق» که به مرام مدافعان حرم برای انتقام خون حاج قاسم اشاره دارد

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا