فرهنگ

«میلان کوندرا اولیس مدرن» در شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود

سه‌شنبه ۶ تیر؛

کتاب میلان کوندرا اولیس مدرن شامل رمان‌های میلان کوندرا، نویسنده اهل جمهوری چک نوشته عارف دانیالی روز سه‌شنبه ۶ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب میلان کوندرا اولیس مدرن شامل رمان‌های میلان کوندرا نویسنده اهل جمهوری چک نوشته عارف دانیالی روز سه شنبه ۶ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

این‌کتاب می‌کوشد ایده‌هایی را که در آثار متعدد میلان کوندرا، نویسنده اهل جمهوری چک تکرار شده و انعکاس یافته است ردیابی کند.

نویسنده با پیروی از خودِ کوندرا بر کتاب‌ها و شخصیت‌های داستان او را برای شناخت این نویسنده بررسی می‌کند. از این‌رو نام کوندرا در کنار شخصیت‌های رمان‌هایش بر یک سطحِ تجربه ثبت شده‌اند: کوندرا، توما، ترزا، سابینا، شانتال و… به اعتقاد نویسنده این شخصیت‌ها امتداد کوندرا هستند. زندگی کوندرا از طریق ترزا و توما ادامه می‌یابد یا، به تعبیر دقیق‌تر، بازآفرینی می‌شود.

این کتاب توسط انتشارات هرمس منتشر شده و برگزاری نشست نقد و بررسی آن با حضور با حضور عارف دانیالی و علی‌اصغر محمدخانی انجام می‌شود.

نشست نقد و بررسی کتاب مورد اشاره سه‌شنبه ۶ تیر از ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا