فرهنگ

نشست خوانش «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» برگزار شد

عصر یکشنبه؛

نشست خوانش کتاب «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» روایت‮ های اعضا یک گروه درمانی تحلیلی از جلسات فردی و گروهی مربوط به مسائل و دوره درمان مراجعه‌کنندگان به اتاق یک روانکاو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خوانش کتاب «مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» روایت‮ های اعضا یک گروه درمانی تحلیلی از جلسات فردی و گروهی نوشته سین. زمانیان عصر یکشنبه ۲۲ مرداد برگزار شد.

این کتاب شامل ۱۴ روایت است که خصوصی‌ترین موضوعات مربوط به مسائل و دوره درمان مراجعه‌کنندگان به اتاق یک روانکاو را در برمی‌گیرد.

در نشست مورد اشاره، کنجکاوی و اشتیاق شرکت‌کنندگان به چگونگی روند بهبود و درمان تحت رویکرد روانکاوی اشاره شده در این کتاب و همچنین افزایش دانش و آگاهی‌شان نسبت به نوع مواجهه با چالش‌های شخصی‌شان نسبت به پیگیری مسیر درمان و مراجعه به روانکاو مورد توجه قرار گرفت.

این نشست‌ها قرار است به‌صورت ماهانه و هر بار با خواندن یک روایت از کتاب توسط راوی آن بخش همراه با پرسش و پاسخ برگزار شود.

«مواجهه با کوه یخ در اتاق شماره ۴» در ۲۲۴ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات علم به چاپ رسیده و با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در اختیار عموم قرار گرفته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا