فرهنگ

نشست نقد و بررسی کتاب «بچه‌های مسجد بلال» برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ آبان

نشست نقد و بررسی کتاب «بچه‌های مسجد بلال» روز سه‌شنبه ۱۷ آبان در اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا؛ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نهمین نشست «عصرانه کتاب» اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، کتاب «بچه‌های مسجد بلال» نوشته نوید ظریف کریمی با حضور نویسنده و علی‌الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه نقد و بررسی می‌شود.

در نهمین نشست «عصرانه کتاب» اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، کتاب «بچه‌های مسجد بلال» نوشته نوید ظریف کریمی با حضور نویسنده و علی‌الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه نقد و بررسی می‌شود. این کتاب روایتی از تجربه پایگاه بسیج مسجد بلال مشهد در سرگذشت‌پژوهشی شهدا است.

در این کتاب تلاش شده زمانه و زمینه پایگاه بسیج مسجد بلال مشهد با محوریت مناسبات بین مسجد، محله، شرایط کلان کشور مورد بررسی قرار گیرد. در فصل انتهایی کتاب هم بر تجربه شهیدپژوهی پایگاه بسیج که در اوایل دهه ۱۳۹۰ انجام شده است تمرکز شده است؛ اینکه پایگاه‌های بسیج به هویت تاریخی خود به خصوص شهدای پایگاه در مقاطع مختلف زمانی توجه کنند امری بسیار حیاتی و راهبردی است. کتاب «بچه‌های مسجد بلال» اولین تلاش برای آغاز یک نهضت در این حوزه است. این کتاب به تازگی از سوی انتشارات راه‌یار چاپ و منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی کتاب «بچه‌های مسجد بلال» روز سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی: www.jsrc.ir و همچنین شبکه‌های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی jsrc_ir@ پخش می‌شود.

علاقمندان با کلیک روی این لینک می‌توانند به صورت زنده این نشست را روز سه‌شنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۰:۳۰ تماشا کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا