فرهنگ

هشتمین‌عنوان از مجموعه دانستنی‌های حقوقی دفاع مقدس عرضه می‌شود

در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

هشتمین جلد از مجموعه دانستنی‌های حقوقی دفاع مقدس توسط انتشارات نیلوفران در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

فروغ قاسم زاده نویسنده کتاب «دانستنی‌های حقوقی دفاع مقدس» در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به محوریت این کتاب، گفت: این کتاب، هشتمین عنوان از مجموعه دانستنی‌های حقوقی دفاع مقدس ویژه ایثارگران است که توسط انتشارات نیلوفران چاپ شده و در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب به مسائل حقوقی ایثارگران در جنگ تحمیلی با مقایسه با کشورهای اروپایی پس از جنگ جهانی می‌پردازد و برای خانواده ایثارگران جهت پیگیری حقوق شأن کاربرد دارد.

نویسنده کتاب «دانستنی‌های حقوقی دفاع مقدس» افزود: این کتاب درباره خلأهای قانونی است که در حوزه ایثارگران وجود دارد و مشکلات اجرایی که ناشی از ضعف‌های حقوقی شاهد هستیم.

قاسم زاده گفت: قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران از سال ۹۰ درحال تغییرات و اصلاحاتی است و این اصلاحات به طور مدون در سامانه‌ای وجود ندارد. ما همه این اصلاحات را به صورت جامع گردآوری کرده ایم و در اختیار جامعه هدف قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بخش اول این کتاب مربوط به گردآوری قانون مربوط ایثارگران و آئین نامه‌ها و بخش دوم مشکلات اجرایی بوده و اثر حاضر در ۱۳۶ صفحه توسط انتشارات نیلوفران منتشر شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا