فرهنگ

هیچ فضایی تأثیرگذارتر از حوه کودک و نوجوان نیست

باطنی مطرح کرد؛

مدیر شبکه امید سیما گفت: امروز هیچ فضایی مهم‌تر و تاثیرگذارتر از حوزه کودک و نوجوان نیست و وجود ایده‌ها و محصولات نوآورانه می‌تواند کمک شایانی به این عرصه بکند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه سکوی پرتاب امید با حضور تیم‌های منتخب با موضوع محصولات حوزه کودک و نوجوان، حمایت و سرمایه‌گذاری بر محصولات هسته‌های فرهنگی و هنری با ظرفیت تجاری سازی کسب و کارهای نوپا با محوریت روایت و قهرمان پروری، امید آفرینی، هویت ملی و قصه محوری برگزار شد.

در ابتدای برنامه سید امیرحسین چاوشی مدیر طرح و برنامه خانواده امید (حوزه هنری کودک و نوجوان انقلاب اسلامی) به نمایندگی از این مجموعه، ضمن خیرمقدم به حاضران درخصوص برگزاری این رویداد گفت: رویداد سکو ایجاد فرصت و انگیزه مضاعف برای فعالان، علاقه مندان و دغدغه مندان حوزه کسب و کار با موضوع کودک و نوجوان است. خانواده امید به ویژه مرکز نوآوری و کارستان در نظر دارد تا با رفع موانع و مشکلات پیش رو قدم بلندی را در این عرصه برداشته و بتواند به توسعه این زیست بوم کمک کند.

در ادامه برنامه تیم‌های منتخب با ارائه محصولات و ایده‌های خود به معرفی ظرفیت‌ها، اهداف و فازهای اجرایی خود با حضور سرمایه گذاران پرداختند.

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید سیما نیز با حضور در آیین اختتامیه این رویداد با بیان ظرفیت‌های حاضر و فرصت‌هایی که در پیش روی فعالان حوزه کودک و نوجوان وجود دارد، گفت: امروز هیچ فضایی مهم‌تر و تاثیرگذارتر از حوزه کودک و نوجوان نیست و وجود ایده‌ها و محصولات نوآورانه می‌تواند کمک شایانی به این عرصه بکند.

وی ادامه داد: زیست بوم کودک و نوجوان به اندازه‌ای اهمیت دارد که هر کس درک درستی از فضا داشته باشد به ضرورت حضور و فعالیت در این عرصه پی خواهد برد و قطعا به این عرصه ورود خواهد کرد.

همچنین مسعود حسنلو دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در این رویداد از نزدیک با مدیران تیم ها به گفت وگو پرداخت.

در بخش پایانی این رویداد نیز نمایندگان مرکز نوآوری امید و سایر سرمایه گذاران حاضر در این رویداد با انتخاب تیم‌های برگزیده با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی، از محصولات ارائه شده حمایت کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا