فرهنگ

کارگروه مدولباس تصدی گری نمی کند هم افزایی می کند

خادمی مطرح کرد؛

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: کارگروه مد و لباس کشور تصدیگری نمی‌کند بلکه فعالیت آن هم افزا شدن برای اقدام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس به ریاست عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سرپرست مسئول کارگروه، رو گذشته چهارشنبه ۲۳ خرداد برگزار شد.

خادمی در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس در سال ۱۴۰۳، پس از شنیدن سخنان اعضا و مدعوین، گفت: فعالیت شورایی و هم افزایی عمل کردن کارگروه، دغدغه اصلی ما است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌ها عرصه خرد جمعی هستند و نه اظهار نظرهای شخصی گفت: کارگروه مد و لباس کشور تصدیگری نمی‌کند بلکه فعالیت آن هم افزا شدن برای اقدام است.

وی تغییر مدیریت‌ها در کارگروه «چرخش نخبگانی» دانست و گفت: لازمه پویایی هر کارگروه یا شورایی چرخش نخبگانی است.

خادمی بر شکل‌گیری مفاهمه در کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در خصوص بنیان نظری تکلیف ما در کارگروه ساماندهی مد و لباس روشن است چرا که بنیان‌های نظری ما بر اساس منابع دینی و قوانین کشور بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: حل مساله‌های راهبردی فعالیتی است که در کارگروه‌ها باید شکل بگیرد.

خادمی بر توجه به «ایران فرهنگی» تاکید کرد و گفت: صیانت از ایران فرهنگی رسالت ما است. قطعاً نگاه به حوزه فرهنگ نگاه نرم است و ما باید این صبوری را داشته باشیم تا در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به سمت هدف حرکت کنیم.

وی بر توجه به ذائقه سازی و ذائقه شناسی بر اساس بینش گرایش و رفتار تاکید کرد و گفت: امید دارم تجربه موفقی در کارگروه مد و لباس کشور رقم بخورد تا شاهد همدلی و هم افزایی در آن باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا