فرهنگ

کتاب «تأملی در یادداشت‌های آقای هاشمی» روانه بازار نشر شد


کتاب «تأملی در یادداشت‌های آقای هاشمی»؛ نگاهی نقادانه به مجموعه کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی ۱۳۷۸ـ۱۳۶۰ به قلم مسعود رضائی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «تأملی در یادداشت‌های آقای هاشمی»؛ نگاهی نقادانه به مجموعه کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی ۱۳۶۰-۱۳۷۸ به قلم مسعود رضایی منتشر شد.

در این کتاب، یادداشت‌های آقای هاشمی از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۸ طی گفت‌وگویی چالشی با مسعود رضایی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

مسعود رضایی در مقدمه این کتاب خاطرنشان کرده است: «طی این گفت‌وگوهای کش‌دار، درباره یادداشت‌های کوتاه و گویا، یادداشت‌های کوتاه و مبهم، یادداشت‌های صحیح و راه‌نما، یادداشت‌های ناصحیح و سردرگم‌کننده، یادداشت‌های گویای حال و قال خود، یادداشت‌های گویای حال و قال دیگران، یادداشت‌های خبری، یادداشت‌های تحلیلی، یادداشت‌های راحت‌الحلقوم، یادداشت‌های ثقیل‌الهضم، یادداشت‌های حاوی نکات مهم، یادداشت‌های حاوی نانوشته‌های مهم! و نیز درباره انواع و اقسام پانوشت‌های تعبیه شده در پای صفحات و ده‌ها نکته و موضوع و مسئله دیگر به بحث و گفتگو پرداختیم. گاهی به نتیجه‌ای مشخص رسیدیم و گاهی نرسیدیم و نتیجه‌گیری را بر عهده خوانندگان گذاشتیم. گاهی به صراحت مطلبی را گفتیم و گاهی به تلویح و اشاره از آن گذشتیم و …»

کتاب «تأملی در یادداشت‌های آقای هاشمی» توسط انتشارات شهید کاظمی در ۹۹۲ صفحه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا