فرهنگ

یاسر احمدوند مهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران‌تایمز شد

همزمان با هفته دولت؛

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه ۶ شهریور با حضور در مجموعه خبرگزاری مهر و روزنامه تهران‌تایمز، به بازدید از تحریریه این‌مجموعه پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه ۶ شهریور ضمن بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر و روزنامه تهران‌تایمز،‌ در تحریریه خبرگزاری و روزنامه حضور پیدا کرده و به بازدید از بخش‌های مختلف آن پرداخت.

دیدار و گفتگو با محمدمهدی رحمتی مدیرعامل و حسین طاهری سردبیر خبرگزاری مهر یکی از بخش‌های برنامه این‌بازدید بود.

احمدوند همچنین پای مصاحبه و گفتگو با خبرنگار مهر نشست و به سوالاتی درباره هفته دولت و چالش‌های پیش‌روی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، کاغذ و تولید داخلی آن، خودکفایی در زمینه تولید این‌محصول و … پاسخ گفت.

این‌مدیر فرهنگی ۲۵ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ هم بازدیدی از خبرگزاری مهر و روزنامه تهران‌تایمز داشت که در آن به سوالات خبرنگار مهر درباره تولید و ویترین کتاب در کشور، برگزاری فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران، ممیزی کتاب و … پاسخ داد.

حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر و همراهانشان در ۸ شهریور ۱۳۶۰ باعث نامگذاری هفته دولت شد. به این‌ترتیب این‌هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه مورد اشاره از ۲ شهریور آغاز شده و تا سالروز آن در هشتم شهریور ادامه دارد. دومین بازدید احمدوند از خبرگزاری مهر نیز همزمان با این‌مناسبت و در دومین‌سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد.

مشروح گزارش این‌بازدید و گفتگو با احمدوند متعاقبا منتشر می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا