فرهنگ

اختصاص غرفه‌ای به نام شهید مدافع حرم در مهمانی کیلومتری غدیر

بختیاری‌زاده به مهر خبر داد؛

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: موکب اصلی سازمان میادین در مهمانی کیلومتری غدیر به نام شهید مدافع حرم «بهرام مددی» نامگذاری شده است.

مهدی بختیاری‌زاده سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این سازمان در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیرنقش پشتیبانی کننده از موکب‌های برپا شده مردمی برای پذیرایی از میهمانان شرکت کننده در این آئین دینی را برعهده دارد.

وی افزود: در مهمانی بزرگ غدیر سال گذشته، سازمان میادین میوه و تره بار علاوه بر فعالیت یک غرفه، به ارائه خدماتی در قالب پشتیبانی کننده از موکب‌ها پرداخته است و امسال در مراسم غدیر یک موکب بزرگ راه‌اندازی می‌کند.

سرپرست سازمان میادین میوه وتره‌بارشهرداری تهران ادامه داد: موکب اصلی سازمان میادین به نام شهید مدافع حرم «بهرام مددی» نامگذاری شده است. در این غرفه برای ترویج جایگزینی میوه به جای تنقلات ناسالم ازمهمانان شرکت کننده در این مهمانی با بسته‌های میوه پذیرایی خواهد شد.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: در حوزه پشتیبانی از موکب‌های مردمی و تأمین نیازهای اولیه آنان، با همکاری بسیج سازمان میادین میوه و تره بار و داوطلبان خدمت به مهمانان غدیر، ارائه خدمت از سوی سازمان میادین و میوه و تره بار انجام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا