فرهنگ

عرضه ترجمه «ستاره‌ساز» در بازار نشر

توسط نشر آموت انجام شد؛

رمان «ستاره ساز» نوشته ملیسا ده کوستا با ترجمه آریا نوری توسط نشر آموت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ستاره ساز» نوشته ملیسا ده کوستا به تازگی با ترجمه آریا نوری توسط نشر آموت منتشر و روانه بازار نشر شده است. این‌کتاب دربرگیرنده داستان مادری است که مرزهای تخیل را درمی‌نوردد. مادری که برای درمان عمیق‌ترین زخم‌ها، حقیقتی تلخ را به داستانی زیبا تبدیل می‌کند.

ملیسا ده کوستا نویسنده این‌کتاب، متولد ۱۹۹۰ در فرانسه، و نویسنده رمان‌های «تمام رنگِ آبی آسمان»، «من از بین دیگران می‌آمدم» و «فرداها» است. آثار این نویسنده فقط در فرانسه بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته‌اند. ده‌کوستا در سال ۲۰۲۰ در فهرست مجله فیگارو با عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌های فرانسه قرار گرفت.

در معرفی این کتاب آمده است؛

«امروز یک درس اساسی به من آموختی. فکر می‌کردم کارِ درست را انجام می‌دهم؛ ولی تو حق داشتی. انسان همیشه به دنبال خوشبختی در جایی دور از خودش می‌گردد. ما فکر می‌کنیم که خوشبختی در دوردست‌ها، در مناظر مختلف، در عطرهای جدید و در بناهای قابل‌توجه یافت می‌شود. ولی همیشه این‌طور نیست. نه؟ یک‌وقت‌هایی هم خوشبختی یعنی اینکه سه‌نفره روی یک نیمکت بنشینیم.»

آرتور پنج ساله است. روزی مادرش به او می‌گوید که باید برای انجام یک مأموریت مخفی راهی اورانوس شود. مادر آرتور قرار است دنیاها را نقاشی کند؛ قرار است سفری بی‌نظیر باشد. مادر آرتور پیش از رفتن در مورد اورانوس، جادوی آن و زیبایی بی‌نظیرش به فرزندش آرتور توضیح می‌دهد.

این کتاب با ۱۸۰ صفحه و قیمت ۱۵۵ هزار تومان عرضه شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا