فرهنگ

حضور انتشارات سرو با ۱۱۳ عنوان در نمایشگاه کتاب

اخبار نمایشگاه کتاب؛

مدیر انتشارات سرو گفت این‌ناشر با بیش از ۱۱۳ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: انتشارات سرو وابسته به باغ موزه دفاع مقدس با بیش از ۱۱۳ عنوان کتاب در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این میان ۷۲ عنوان در بخش حضوری و ۱۱۳ عنوان در بخش مجازی عرضه می‌شوند.

وی افزود: از میان ۷۲ عنوان کتاب، ۴۷ عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی شود.

مدیر انتشارات سرو در ادامه سخنان خود گفت: نشر سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۲۳ غرفه ۵۴۴) نمایشگاه امسال حضور دارد.

سلیمی گفت: تازه‌های نشر سرو به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و افزایش قدرت خرید علاقه مندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا