فرهنگ

کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب نقد و بررسی می‌شوند

توسط دفتر ایثارگران وزارت ارشاد؛

مسؤول برگزار کننده نشست نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب گفت این‌آثار توسط دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب نقد و بررسی می شوند.

مریم امیدی مسؤول برگزار کننده نشست نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: نشست‌های نقد و بررسی کتاب های حوزه ایثار و شهادت توسط دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها این است که زمینه الگو برداری از سیره و سبک زندگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان فراهم شود. تلاش می کنیم بتوانیم حقانیت، مظلومیت و ایثار تمام کسانی که در حفظ تمامیت ارضی کشور جان خود فدا کرده اند، نشان بدهیم.

امیدی در پایان گفت: نشست نقد و بررسی جایگاه ایثار و شهادت در کتاب های کودک و نوجوان با حضور حمیدهنرجو، هادی خورشاهیان و احمدعربلو روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت و نشست نقد و بررسی کتاب های زندگینامه شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور مرتضی قاضی، محمدعلی آقا میرزایی، قادر آشنا و دکتر محمد میرکاظمی روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در غرفه امورایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا